به اطلاع هموطنان عزیز می رسانیم تمام بیماران بیمارستان گاندی پس از آتش سوزی به بیمارستان های دیگر تهران منتقل گردیدند

پیام نوروزی مدیرعامل

پيام تبريك دکتر محمدحسن بنی اسد‌ مدیر عامل محترم هتل بیمارستان گاندی به مناسبت فرارسیدن عید نوروز 1402 : 

یا مقلب القلـوب و الابصار، یا مدبراللیل و النهار یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الحال اینک در آغاز بهار 1402 و رویش دوباره طبیعت لازم می‌دانم همراهی صمیمانه پزشکان و پرسنل هتل بیمارستان گاندی را سپاس گویم. افتخار دارم در کنار سایر مدیران عزیز در شرایط نامناسب اقتصادی با همدلی و یکرنگی ، توانستیم بر مشکلات به جامانده از قبل چیره شویم و هتل بیمارستان گاندی را همچنان استوار نگاه داریم.

برآنیم با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود، ارتقای ساختار اداری و مدیریتی و گسترش آگاهی عمومی ، در سال جدید با سرلوحه قرار دادن انصاف و عدالت، حق پرستی و خردمندی به گونه ای عمل نمائیم تا کیفیت و رضایتمندی ذینفعان بیش از پیش حاصل گردد‌ بدون شک با این پشتوانه گران‌سنگ با برنامه‌ریزی‌های انجام ‌شده و همت و تلاش مجدانه‌ای که در تک‌تک همکاران سراغ دارم، موفقیت‌های آتی دست‌یافتنی‌تر خواهد بود و هتل بیمارستان گاندی همچنان در جایگاه خود درخشش بیشتری خواهد داشت .

اینجانب ضمن تبریک عید باستانی نوروز، از درگاه ایزد منان ، سالی سرشار از بهروزی، سلامتی، پیشرفت و سرافرازی برای یکایک هموطنان عزیز،به ویژه هیئت مدیره ، سهامداران ، پزشکان و همکاران پرتلاشمان در هتل بیمارستان گاندی را مسألت می‌نمایم.

بالا