پیام نوروزی مدیرعامل

پيام تبريك دکتر محمدحسن بنی اسد‌ مدیر عامل محترم هتل بیمارستان گاندی به مناسبت فرارسیدن عید نوروز 1402 : 

یا مقلب القلـوب و الابصار، یا مدبراللیل و النهار یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الحال اینک در آغاز بهار 1402 و رویش دوباره طبیعت لازم می‌دانم همراهی صمیمانه پزشکان و پرسنل هتل بیمارستان گاندی را سپاس گویم. افتخار دارم در کنار سایر مدیران عزیز در شرایط نامناسب اقتصادی با همدلی و یکرنگی ، توانستیم بر مشکلات به جامانده از قبل چیره شویم و هتل بیمارستان گاندی را همچنان استوار نگاه داریم.

برآنیم با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود، ارتقای ساختار اداری و مدیریتی و گسترش آگاهی عمومی ، در سال جدید با سرلوحه قرار دادن انصاف و عدالت، حق پرستی و خردمندی به گونه ای عمل نمائیم تا کیفیت و رضایتمندی ذینفعان بیش از پیش حاصل گردد‌ بدون شک با این پشتوانه گران‌سنگ با برنامه‌ریزی‌های انجام ‌شده و همت و تلاش مجدانه‌ای که در تک‌تک همکاران سراغ دارم، موفقیت‌های آتی دست‌یافتنی‌تر خواهد بود و هتل بیمارستان گاندی همچنان در جایگاه خود درخشش بیشتری خواهد داشت .

اینجانب ضمن تبریک عید باستانی نوروز، از درگاه ایزد منان ، سالی سرشار از بهروزی، سلامتی، پیشرفت و سرافرازی برای یکایک هموطنان عزیز،به ویژه هیئت مدیره ، سهامداران ، پزشکان و همکاران پرتلاشمان در هتل بیمارستان گاندی را مسألت می‌نمایم.

بالا