به اطلاع هموطنان عزیز می رسانیم تمام بیماران بیمارستان گاندی پس از آتش سوزی به بیمارستان های دیگر تهران منتقل گردیدند

هتل بیمارستان گاندی به عنوان بزرگترین و مجهزترین مرکز درمانی خصوصی ایران و خاورمیانه با اهداف متعالی ارائه خدمات تشخیصی و درمانی و به موازات آن در راستای جذب گردشگران سلامت بنا نهاده شده است.

معرفی توریسم درمانی

International Patientsتوریسم درمانی یا به عبارت دیگر گردشگری پزشکی سفری است که با هدف درمان در کشور مقصد انجام می‌شود. یکی از دلایل این نوع درمان، عدم وجود شیوه‌های درمانی مشابه در کشور مبدأ است. علاوه بر این، در برخی موارد برای اقتصادی‌تر شدن درمان نیز توریسم درمانی صورت می‌گیرد. با توجه به آمارهای موجود، ایران هر ساله پذیرای ۳۰ تا ۳۵ هزار بیمار بین‌المللی است. با توجه به پایین بودن تعرفه‌های پزشکی در ایران نسبت به سایر کشورهای غربی و ارائه خدمات پزشکی با کیفیت بالا، هتل بیمارستان گاندی در آینده‌ای نزدیک به عنوان قطب گردشگری سلامت در جلب بیماران کشورهای اروپایی و آسیایی شناخته خواهد شد.

دپارتمان پذیرش بین‌المللی (IPD)

پذیرش بیماران بین‌المللی در هتل بیمارستان گاندی از طریق دپارتمان پذیرش بین‌المللی و از بدو ورود مراجعان به بیمارستان و حتی پیش از آن انجام می‌شود. ایجاد دپارتمان IPD به معنی تبیین و استقرار کلیه فرآیندهای مرتبط با بیماران بین‌الملل اعم از مراجعات سرپایی، پذیرش، بستری و ترخیص است. در این دپارتمان، کارشناسانی مسلط به زبان‌های مختلف، تماس‌ها و اطلاعات ورودی بیماران که توسط خود آن‌ها و یا نمایندگان‌شان به بیمارستان وصول شده است را به ریاست دپارتمان انتقال داده که پس از بررسی‌ها و ملاحظات لازم، اقدامات مورد نیاز جهت ارجاع بیماران به بخش‌های تخصصی بیمارستان انجام می‌شود تا روند درمانی لازم بر روی بیماران صورت پذیرد. تمامی خدماتی که به بیماران بین‌المللی ارائه می‌شود خارج از خدمت‌رسانی معمول بیمارستان و به صورت VIP است. همچنین مترجمان این قسمت به صورت طولانی مدت (Longtime) برای ارائه خدمت به بیماران و همراهان حضور دارند.

خدمات VIP

International Patients

 

 

 

بالا