به اطلاع هموطنان عزیز می رسانیم تمام بیماران بیمارستان گاندی پس از آتش سوزی به بیمارستان های دیگر تهران منتقل گردیدند

ديدار مديرعامل هتل بيمارستان گاندی و هيات همراه با مادران شجاع

به گزارش روابط عمومی هتل بیمارستان گاندی:

*دیدار مدیرعامل هتل بیمارستان گاندی و مدیرعامل بیمه سامان و ریاست اداره رفاه شهرداری و هیأت همراه با مادر شجاع*‌

در این دیدار، جناب آقای دکتر بنی اسد مدیر عامل محترم هتل بیمارستان گاندی با افتخار نمادی از اراده و عشق مادران در زمینه زایمان طبیعی را تجلیل نمودند و لوح تقدیر به همراه هدایای ارزشمندی به این مادر شجاع اهدا گردید که نمایانگر تشکر و قدردانی عمیق مدیرعامل هتل بیمارستان گاندی و هیئت همراه بود.
در این راستا مدیرعامل بیمه سامان یکسال بیمه عمر مجانی و ریاست محترم اداره رفاه شهرداری نیز هدایایی برسم یادبود تقدیم نوزاد و والدین گرامی نمودند.
حضور مدیرعامل هتل بیمارستان گاندی و دعوت و همراهی سایر مدیران و تقدیم هدایا به عنوان نمادی از ارتباط نزدیک و حمایت بیشتر از سوی هتل بیمارستان گاندی در راستای ترویج و ارتقاء زایمان طبیعی می باشد.
در پایان این دیدار مملو از احساسات، انتقال پیامی از مدیرعامل و هیئت همراه به مادر شجاع رخ داد که نشان‌دهنده تشکر از توانایی و صمیمیت آنها بود. این رویداد، نه تنها یک دیدار از شجاعت مادران بلکه نمادی از تعهد هتل بیمارستان گاندی به ارتقاء سطح خدمات بهداشتی می باشد.
با امید به سلامتی و خوشبختی بیشتر برای همه مادران و نوزادان، این دیدارها در هتل بیمارستان گاندی به عنوان یک نمونه موفقیت در زمینه راهبری پزشکی و تلاش مشترک برای بهبود خدمات بهداشتی و ترویج بیشتر زایمان طبیعی می باشد.

بالا